Return & Refunds Policy

Sekiranya anda menerima salah item, atau pun rosak , (kecuali SALE item) sila ikuti langkah mudah berikut

Polisi Pertukaran

Penukaran atau pemulangan boleh dibuat dalam tempoh 3 hari bermula dari tarikh hari penerimaan barang – sila pastikan keadaan baju diterima dengan baik selepas parcel diterima. Sebarang kerosakkan / masalah yang ditemui 3 hari selepas parcel diterima tidak akan dilayan.

Semua pemulangan item mesti di pulangkan dalam keadaan:

  • Belum di pakai
  • Belum di basuh
  • Tidak di Ubah Suai
  • Tidak di seterika
  • Tag tidak ditanggal

Penukaran fikiran (change of mind tidak dibenarkan)

Antara contoh penukaran fikiran adalah:

  •  Penukaran kepada koleksi lain
  • Penukaran saiz
  • Penukaran kepada warna lain

Kos Pemulangan dan Penghantaran

  • Kos penghantaran pemulangan ditanggung oleh pengirim
  • Kos penghantaran disebabkan kerosakan atau kesilapan dari pihak kami, akan ditanggung sepenuhnya dari pihak TUNAMEERA
  • Refund akan dibuat sekiranya tiada option atau item sold out.
  • Semua proses penukaran dan pemulangan adalah bergantung kepada budi bicara kedua belah pihak antara TUNAMEERA dan pembeli.
  • Sila maklumkan pada team kami sekiranya anda mempunyai masalah mengenai item yang anda terima.

 

Whatsapp: +6017 256 8308 Meera (Waktu Bekerja 10am – 4pm Isnin – Jumaat Kecuali hujung minggu & Cuti umum)